|
פיתוח גוף-כללי בפורום זה יהיו שיחות בנושא פיתוח גוף שאינם נכללים בפורומים האחרים |
![]() |
|
הגדרות אשכול | אפשרויות הצגת נושא |
|
![]() |
#1 | |
מנהל ראשי
|
![]() ציטוט:
תגיד אתה צוחק או מה? הרגע הסברתי לך שבאוודי משתמשים באותם מנועים וחלקים של פולקסווגן זה אותו מפעל בדיוק! הכל זהה חוץ מהצורה של הפח. המנועים גם זהים לגמרי בכל המכוניות של סקודה,פולקסווגן סיאט ואוודי. למשל לי היתה סיאט איביזה טורבו, והמנוע היה זהה כמו לגולף GTI, וכמו לאוודי A3 טורבו, הם משתמשים באותם בלוקים בהרבה מכוניות והחלקים מיוצרים בדיוק באותו מקום. עכשיו זה שזה לא מרצדס ובמוו,אז מה? גם פג'ו לא! איך זה קשור? דבר שני אתה כניראה לא כל כך מכיר מחירי מכוניות או יודע איך לעשות השוואה, בוא עכשיו נשווה את המכוניות של פג'ו ופולקווגן לפי הקטגוריות והמחיר הכי יקר(כי אתה אוהב מחירים). פולקסווגן גולף,המכונית הקופמקטית שלהם, ו-179 אלף שקל למודל 2004 GTI. לעומת זאת,פגו 307 משנת 2004 עולה הכי הרבה 74 אלך. הבדל של מעל ל-100 אלף שקל!! קטגוריה הבאה ניקח מכוניות פאר, הכי יקרה ומפוארת של פולקסווגן זה פייתון, שעולה מעל ל-700 אלף שקל למנוע W12. מה הכי יקרה ומפוארת של פיג'ו? 607, שעולה 360 אלף לשנת 2007. אממ.. בוא ניראה עוד מכוניות של פולקסווגן שאין לפיגו מה להציע בכלל בתחום הזה, פולקסווגן טוראג,644 אלף שקל לחדשה. ועדיף שלא נזכיר את המחירים של AUDI כן? עם ה-A8,S8,A6,S6 הג'יפים שלהם, וכו'... מצחיק אה? לפגו אין בכלל מכוניות שמגרדות את התחום הזה. אז ככה שאם ההשוואה שלך כמו שאתה אומר זה מחירים, תשים לב שלפגו אין בכל למקום בתחרות, אם ההשוואה שלך זה איכות, אתה צריך לדעת קצת על הקונצרן שכולל את כל החברות של אוודי סקודה סיאט ולמבורגיני, כן כן. אמינות? לא יודע, היו לנו במשפחה גם צרפתיות וגם גרמניות, הכל אותו חרא, אני עם הסובארו שלי לא רואה מוסך. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
IsraelBody VIP - חבר יהלום
|
![]() ציטוט:
קודם כל....פייטון כבר לא מוכרים בארץ וי לו מנוע W12...מה אתה משווה לאוטו(607) של 3 ליטר V6? קודם כל 307 עולה 150 אלף לידיעתך... מאיפה הפלצתה 75 אני לא יודע.(אולי יד שניה?!)... גולף כבר החליפו דגם לחלוטין בשנת 2007 ו307 הוא משנת 2002 אז חכה כמה יעלה 308 שמגיע בקרוב... לגבי אודי... לא דיברתי על גרסאות ספורט בכלל..דיברתי על A4 רגילה...אתה מביא לי פה מכוניות ספורט שחוץ מפח אין להם שום דבר משותף...לאותו גדם (בהתאמה) כי סהכ פג'ו לא עושים רכבים ספורטיבים כמו גרמנים יש להם מטרה אחרת - נוחות (סיטרואן C6) אז אם אתה משווה תשווה A4 רגיל לא Rs. ואם כל הכבוד, ויש כבוד אוטו צרפתי מאוד אמין...(ויש לי ניסיון עם צרפתי) אז חלאס פה עם כל הבולשיט הזה שנשפח פה בכמויות. ויפניות...פשוט מכוניות מכוערות זה הכל..מה שטוב שהם אמינות יותר זה כן...ושיודעים לטפל בהם בארץ טוב ובזול. אבל יפניות מכוערות נקודה. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
אזהרה אחרונה-קללות ושפה לא נאותה
|
![]() ציטוט:
אתה משווא פג'ו לVW זה ממש ממש לא באותו קטגוריה VW מעל 10 רמות אוטו צרפתי אמין? כמה אנשים ראיתי שנשבעו בחיים שלהם שלא יקנו יותר צרפתיות, לא להאמין כמה ודבר שני יפניות מכוערות??? אוי ואבוי ![]()
__________________
![]() משוחרר! Manchester United Manchester United ManchesterUnited Manchester United Manchester United ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
מנהל ראשי
|
![]() ציטוט:
ועכשיו בקשר לטענה השניה שלך, "צרפתיות יפות ויפניות מכוערות", אז קודם מה שחשוב לדעתי זה הביצועים, והצרפתיות פשוט המיץ של הזבל בתחום הזה יחסיות לגרמניות ויפניות, מיותר לייצן שהמכוניות הכי מהירות בעולם שייכות ליפנים ולגרמנים(מישהו אמר בוגאטי ויירון?) אהה נכון נכון, שכחתי גם לספר לך שבוגאטי שייכת לפולקסווגן! איזה קטעים, גם למבורגיני, גם בוגאטי.. כולם מיוצרים על ידי VW החברה "העממית שלך" ![]() דבר שני מבחינת אמינות אין מה להשוות,עדיף אוטו זבל מאשר צרפתית. נכון החלקים יותר יקרים בגרמניות אבל מה לעשות החברה פשוט יוקרתית יותר. עכשיו בקשר לספורטיביות, היתה לפג'ו אחת ספורטיבית כל החיים, 205GTI, מיותר לציין שבימינו היא לא עומדת בשום תחרות עם אף חברה אירופאית/יפנית בתחום הספורטיבי. |
|
![]() |
![]() |