|
אימונים תוכניות אימונים, ביצוע תרגילים, שיטות אימונים ועוד.. |
![]() |
|
הגדרות אשכול | אפשרויות הצגת נושא |
|
![]() |
#1 | |
IsraelBody VIP - חבר יהלום
|
![]() ציטוט:
__________________
And most importantly: Everytime you squat above parallel, Rip drowns a kitten in milk Patience + Persistence = Progress. (Bill Starr, The Strongest Shall Survive) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
IsraelBody VIP - חבר יהלום
|
![]() ציטוט:
__________________
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
חבר פעיל
|
![]() ציטוט:
פעם קראתי שאנשים יותר מדי מתעסקים בכמה לאט לעשות את התנועה, ובסוף סיכום המאמר היה משהו כמו: "תפסיקו להתעסק בשטויות, תרגישו טבעי עם התנועה, לא מהר מדי, ולא לאט מדי, איך שיוצא לכם טבעי בלי "לזרוק" את המשקולת" זה נכון ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
חבר פעיל
|
![]() ציטוט:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
IsraelBody VIP - חבר יהלום
|
![]() ציטוט:
![]() כמובן שהתנועה צריכה להתבצע בצורה מתפרצת, ככל שמשך השלב האקצנטרי והמעבר לשלב הקונצנטרי יתארך ככה היכולת להגיע למתח פסיבי בשריר תקטן ואיתו יכולת פיתוח הכוח.
__________________
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
IsraelBody VIP - חבר יהלום
|
![]() סה"כ השלב האקצנטרי צריך להיות כזה שבו אתה שולט על המשקל בכל שלב ובתיאוריה אתה יכול לשנות כיוון אם תרצה. זה יכול להיות שניה או שלוש שניות. תמיד אפשר לגוון, לעשות את הקונצטרני במתפרץ (העלה לי משקלים בטירוף), לעשות את הקונצטרי בכיווץ (עושה לי דומס מהגיהנום) וכ'ו.
You can even give a try to super slow.
__________________
I'm not a Macchiavellian, he was only born earlier. Aou! Aou! Aou! Spartan#1! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
חבר פעיל
|
![]() ציטוט:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
חבר פעיל
|
![]() ציטוט:
אז רגע, בפועל יוצא שעדיף שהשלב האקצטרני יהיה מהיר והקונצטרי שאחריו יבוא בצורה מתפרצת אליו ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
IsraelBody VIP - חבר יהלום
|
![]() ציטוט:
בקשר לסכמה, כמו שאתה רואה עד לאורך מסוים (resting length) היכולת של הסרקומרים לפתח כוח מגיעה לשיא (active tension). ככל שהשריר ממשיך להתארך (length) היכולת הזו יורדת (גשרי הרוחב מתרחקים מאתרי הקשירה) והיכולת לפתח כוח באמצעות מרכיבים אלסטיים של השריר עולה, מעין אפקט מתיחה כמו בגומיה (passive tension).
__________________
|
|
![]() |
![]() |