|
פורום אימוני כוח אימוני כוח הם תורה שלמה, איך לעשות את זה נכון, להשאר בחיים ובאמת לראות תוצאות. |
![]() |
|
הגדרות אשכול | אפשרויות הצגת נושא |
|
![]() |
#1 |
השמן מהקרוספיט
תאריך הצטרפות: Feb 2006
הודעות: 5,035
כללי:: סרסור שטני
גיל:: יותר מ 19
עוסק ב:: בגופות
|
![]() אתה כזה גבר, בוא תסביר למה.
__________________
yes, i'm a aggressive, its hard love. תעבדו כבד וחזק, לא לעבור את ה8 חזרות ! eat eat eat train eat eat eat sleep repeat מדריך חדר כושר מוסמך מטעם מכללת ווינגייט ![]() הלהקה שלי, לכל המוזיקים וחובבי המטאל : http://profile.myspace.com/index.cfm...ndID=443176243 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
חבר פעיל
|
![]() כי זה משוואה דיפרנציאלית מסובכת שבוודאות לא תצליח למצוא בחיפוש קל שכוללת את מקדם השיכוך של הגלגלים ושל בולמי הזעזועים
מקדם החיכוך של הגלגל עם הרצפה שטח הפנים של הגלגל שנוגע הרצפה אורך ורוחב הרכב המרחק בין הגלגלים הנקודה שבה המרים אוחז וחלוקת הכוח שלו בין הידיים במידה והוא לא אוחז באותה נקודה המשקל לא משתנה בגלל המומנט, המשקל לא משתנה בכלל, מה שכן משתנה הוא המומנט שאתה מרגיש וזה בכלל בגלל הזווית של הרכב אני יכול להמשיך ככה כל היום אז בוא תשאר בתחום האימ1ן הג1פני. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
מקום 2 עד 90 ק"ג ב-golden desert cup PL RAW
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 3,888
גיל:: 25
עוסק ב:: ברמן
חדר כושר: גרייט שייפ
|
![]() ציטוט:
אתה מדבר שטויות וגם אתה - סתם מנסה לצאת חכם. רוחב הרכב אינו משפיע, המומנטים מתבטלים אחד עם השני (גודל שווה וכיוונים מנוגדים). למען הסר ספק, אני סטודנט שנה ג' להנדסת תעשייה וניהול, אחרי קורסים של פיזיקה 1,2 ומשוואות דיפרנציאליות - על מנת לסבר את פניך שיש לי מושג על מה אתה מדבר. החיכוך הוא זניח עד לא קיים, המכונית אינה נעה במישור הרצפה במהלך התנועה אלא במישור האנכי, החיכוך היחיד שקיים הינו החיכוך עם האוויר. אפשר להתחשב במקדם השיכוך של בולמי הזעזועים (לא בטוח אם זו ההגדרה הנכונה, המושג הנהוג הוא מקדם האלסטיות של הקפיץ) אבל כאשר מדובר בתנועת "דדליפט" הכוונה לניתוק המכונית מהקרקע, אחרי שגלגל מתנתק מהקרקע, שזו הנק' בה מתחילת תנועת "דדליפט" (dead-stop) הקפיץ אינו פקטור, אלא אם אתה מתחשב בתאוצה שלו בתחילת התנועה, אך קשה לי להתייחס לכך ברצינות. לגבי משקל- המשקל כן משתנה בעקבות המומנט, להזכירך משקל זהו כוח ולא מסה. משקל זהו גודל וקטורי - (גודל וכיוון). אני מניח שהתכוונת למסה (מאסה בכל הכוח) אבל אם אתה אוהב להתפלסף, אז למה לא. עיקר החישוב כאן הוא משוואה די פשוטה של מומנט, כל מה שצריך לדעת זה זוית המכונית בניתוק מהקרקע, מיקום מרכז המסה, ומסת המכונית. לא רואה סיבה שתלמיד פיזיקה בתיכון לא יוכל לפתור זאת.
__________________
http://img193.imageshack.us/img193/7...ionalpostc.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
חבר פעיל
|
![]() ציטוט:
רוחב הרכב משפיע כי כפי שציינתי אם המרים לא אוחז במרכז (ובחיים האמיתיים הוא לא) הכוחות לא מתחלקים בצורה שווה בין הגלגלים ומכאן גם שהמומנטים שמופעלים על הגלגלים שונים. החיכוך הוא אולי הגורם הכי חשוב פה ומראה שאתה קופץ מעל הפופיק, הסיבה היחידה שבגללה בכלל מתאפשרת תנועה של הרמת הרכב היא החיכוך עם הריצפה, שכן אם לא היה רלוונטי הרמת הרכב היתה גורמת להזזה שלו ולא לסיבוב שלו להזכירך חיכוך עם הרצפה הוא פונקציה של הנורמל שמורכב ממשקל הרכב, לטעון שרכב במשקל טון מפעיל כל כך מעט חיכוך שיהפוך אותו לזניח אבל כן לצייין את החיכוך עם האוויר היא שטות אחת גדולה. נמשיך ונציין שמקדם אלסטיות זה שם יפה לקורסים שאין בהם התחשבות במציאות למקדם שיכוך וחוסר היכולת שלך לראות שקפיץ שמסוגל למנוע ממרכב של רכב מלנוע יותר מדי על ארבעה גלגלים עושים עבודה כפולה כאשר הוא על שתיים מחשידה. קח לך את הנקודות על המשקל והמסה כי התכוונתי למסה אבל רק לשם הויכוח לא חשבתי (ולדעתי אני צודק) שההומי שלנו מכיר את ההבדל. לעניין המשוואה, חישוב המומנטים דורש נתונים שמשתנים עם הזמן בגלל הזווית ושנגזרים אחד מהשני ומכאן שלמרות שהבסיס של המשוואה נשמע פשוט, המווא הסופית תהיה דיפרנציאלית. אין לי ספק שיש לך מושג על מה אתה מדבר אבל לא יזיק לך רענון קצר, אני שמח שאתה בא לעזרת חבר אבל קצת קשה לאנוס עובדות לטיעונים חסרי משמעות. והציטוט הנכון מהשיר הומי הוא move bitch |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
מקום 2 עד 90 ק"ג ב-golden desert cup PL RAW
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 3,888
גיל:: 25
עוסק ב:: ברמן
חדר כושר: גרייט שייפ
|
![]() ציטוט:
לגבי החיכוך עם הרצפה, אתה אולי מדבר על הרמת רכב במצב ניוטראל, קצת קשה לי להאמין לכך התכוון המשורר. לגבי שיכוך הקפיצים, הם עוזרים לך בכמה ס"מ של מהלך הבולם, ברגע שהמכונית מגיעה לשבריר שניה לפני ניתוק מהרצפה, הקפיץ במצב רפוי יחסית (מתוח לכיוון הקרקע עקב משקל הגלגל) וברגע שיש ניתוק מהקרקע-אין משמעות לקפיץ, כמו שציינתי. ניתן להתחשב בתאוצה שנצברה לפני אך מנסיון קל של להרים דברים כבדים - אתה לא מאיץ בדרך למעלה בפועל. המצב הנתון הוא זהה למטוטלת קונית פשוטה, אשר המומנט תלוי בזוית המטוטלת, לא דיפרנציאלית ולא נעליים. משתנה בלתי תלוי אחד (זוית) וזהו.
__________________
http://img193.imageshack.us/img193/7...ionalpostc.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
חבר פעיל
|
![]() ציטוט:
גם אם ההרמה תתבצע לא מהצד, וגם אם הרכב הוא הדבר הכי מאוזן בעולם ברגע שהמרים לא מרים מהאמצע באופן שווה יש מומנטים אופקיים שמתערבים בתהליך. זה גם לא דומה למטוטלת קונית מכיוון שהיא מוגבלת לתנועה על ידי נקודה אחת ובשני צירים ומכונית בדדליפט מקבלת כצירים את שתי נקודות אחיזת הגלגלים ברצפה והכוחות הם תלת מימדיים. לפני שאתה מגיב עוד דברים חסרי טעם תצייר מכונית על דף שמופעלים עליה כוחות בשלושה צירים תעשה משוואת כוחות ומשוואת מומנטים ותבין שמעבר לשלוש זויות שבהן פועלים הכוחות אתה צריך להתעסק בשטח פני כל אחד מהגלגלים בנפרד שנוגע ברצפה נתון שנגזר מזויות ההרמה ונתוני הקפיצים שבעצמו משפיע באופן ישיר על מקדם החיכוך עם הריצפה. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
אשכול | מפרסם האשכול | פורום | תגובות | הודעה אחרונה |
כמה משקל מומלץ להרים ביד אחת (13) | דויד DAVID | אימונים | 1 | 11-10-11 01:33 |
צריך ביקורת על טכניקה-דדליפט וbentover row | benwin21 | פורום אימוני כוח | 3 | 05-11-10 10:41 |
כאב במרפק מהצד השני | iinader | פציעות ספורט | 7 | 27-02-08 20:01 |
דדליפט- צריך עזרה בהכנסתו לתוכנית. | talvolik | אימונים | 9 | 04-11-07 13:40 |
לא מסוגל להרים | dor_dru | אימונים | 4 | 28-10-07 17:32 |