ישראלבודי
מתחייבים למחירים הזולים ביותר

חזור   ישראלבודי > ישראלבודי > פורום אימוני כוח

פורום אימוני כוח אימוני כוח הם תורה שלמה, איך לעשות את זה נכון, להשאר בחיים ובאמת לראות תוצאות.

 
 
הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 27-01-13, 21:22   #12
Scylla
מקום 2 עד 90 ק"ג ב-golden desert cup PL RAW
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 3,888
גיל:: 25
עוסק ב:: ברמן
חדר כושר: גרייט שייפ
שלח הודעה דרך ICQ אל Scylla שלח הודעה דרך MSN אל Scylla
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי scholar צפה בהודעה
אתה מבולבלב מאוד ידיד היקר, אני במקרה סטודנט להנדסת חשמל ומדעי המחשב שנה ד כנראה שבניגוד אלי אתה שחכת את רוב החומר שלך אז תן לי להזכיר לך.
רוחב הרכב משפיע כי כפי שציינתי אם המרים לא אוחז במרכז (ובחיים האמיתיים הוא לא) הכוחות לא מתחלקים בצורה שווה בין הגלגלים ומכאן גם שהמומנטים שמופעלים על הגלגלים שונים.
החיכוך הוא אולי הגורם הכי חשוב פה ומראה שאתה קופץ מעל הפופיק, הסיבה היחידה שבגללה בכלל מתאפשרת תנועה של הרמת הרכב היא החיכוך עם הריצפה, שכן אם לא היה רלוונטי הרמת הרכב היתה גורמת להזזה שלו ולא לסיבוב שלו להזכירך חיכוך עם הרצפה הוא פונקציה של הנורמל שמורכב ממשקל הרכב, לטעון שרכב במשקל טון מפעיל כל כך מעט חיכוך שיהפוך אותו לזניח אבל כן לצייין את החיכוך עם האוויר היא שטות אחת גדולה.
נמשיך ונציין שמקדם אלסטיות זה שם יפה לקורסים שאין בהם התחשבות במציאות למקדם שיכוך וחוסר היכולת שלך לראות שקפיץ שמסוגל למנוע ממרכב של רכב מלנוע יותר מדי על ארבעה גלגלים עושים עבודה כפולה כאשר הוא על שתיים מחשידה.
קח לך את הנקודות על המשקל והמסה כי התכוונתי למסה אבל רק לשם הויכוח לא חשבתי (ולדעתי אני צודק) שההומי שלנו מכיר את ההבדל.

לעניין המשוואה, חישוב המומנטים דורש נתונים שמשתנים עם הזמן בגלל הזווית ושנגזרים אחד מהשני ומכאן שלמרות שהבסיס של המשוואה נשמע פשוט, המווא הסופית תהיה דיפרנציאלית.

אין לי ספק שיש לך מושג על מה אתה מדבר אבל לא יזיק לך רענון קצר, אני שמח שאתה בא לעזרת חבר אבל קצת קשה לאנוס עובדות לטיעונים חסרי משמעות.

והציטוט הנכון מהשיר הומי הוא move bitch
רוחב הרכב אינו משפיע, דדליפט מכונית מרימים מקדימה / אחורה ולא מהצד. כמו שמוט ארוך/קצר אינו ישפיע על קושי הרמת המוט (חוץ ממסת המוט). רכב זה דבר מאוזן, אלא אם כן מישהו יושב במושב הנהג שישפיע על המשקל מצד שמאל, אולי אני כן טועה כאן ואוטו זה לא דבר מאוזן אבל אני מטיל ספק רב בדבר...
לגבי החיכוך עם הרצפה, אתה אולי מדבר על הרמת רכב במצב ניוטראל, קצת קשה לי להאמין לכך התכוון המשורר.
לגבי שיכוך הקפיצים, הם עוזרים לך בכמה ס"מ של מהלך הבולם, ברגע שהמכונית מגיעה לשבריר שניה לפני ניתוק מהרצפה, הקפיץ במצב רפוי יחסית (מתוח לכיוון הקרקע עקב משקל הגלגל) וברגע שיש ניתוק מהקרקע-אין משמעות לקפיץ, כמו שציינתי. ניתן להתחשב בתאוצה שנצברה לפני אך מנסיון קל של להרים דברים כבדים - אתה לא מאיץ בדרך למעלה בפועל.

המצב הנתון הוא זהה למטוטלת קונית פשוטה, אשר המומנט תלוי בזוית המטוטלת, לא דיפרנציאלית ולא נעליים. משתנה בלתי תלוי אחד (זוית) וזהו.
Scylla מנותק   הגב עם ציטוט
 

הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
קפיצה לפורום

אשכולות דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
כמה משקל מומלץ להרים ביד אחת (13) דויד DAVID אימונים 1 11-10-11 01:33
צריך ביקורת על טכניקה-דדליפט וbentover row benwin21 פורום אימוני כוח 3 05-11-10 10:41
כאב במרפק מהצד השני iinader פציעות ספורט 7 27-02-08 20:01
דדליפט- צריך עזרה בהכנסתו לתוכנית. talvolik אימונים 9 04-11-07 13:40
לא מסוגל להרים dor_dru אימונים 4 28-10-07 17:32


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 11:57.


תוספי תזונה אבקת חלבון קריאטין משקאות איזוטניים פגישות ייעוץ קוביות בבטן עלייה במסה פיתוח גוף אימונים אישיים פציעות ספורט דרושים טו בשבט
מופעל על: vBulletin Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
כל הזכויות שמורות לישראלבודי בע"מ
מערכת הפורומים מאוחסנת, מאובטחת ומתוחזקת ע"י אפטיים בניית אתרים