|
פיתוח גוף-כללי בפורום זה יהיו שיחות בנושא פיתוח גוף שאינם נכללים בפורומים האחרים |
![]() |
|
הגדרות אשכול | אפשרויות הצגת נושא |
![]() |
#1 |
חבר פעיל
|
![]() הונדה סיוויק שנת 94.
מנוע ZC,ללא שיפורים מגיע 127 כ"ס. שיפורים חיצוניים? רק גאנטים,לא רוצה אוטו ערבי. גאנטים 17 אינץ,חתך 40,רוחב 225. תמונה: http://img482.imageshack.us/img482/1783/img5037uq6.jpg קפיצים של OMP,בולמים של קוני. 2 מוטות מייצבים. צנרת בנייה אישית על ידי אחי 2.5 אינץ. דוד של סאברינג 2 יציאות עולות. פלאגים מטיטניום 4 ראשים של בוש. פילטר של סימוטה+צנרת. נשם של סימוטה. צ'יפ של גיא פרילינג. ווסת דלק. טורבו T3/4 של גארד. אינטרקולר של אוודי A4 בקרוב מחליפים באינטרקולר חזיתי. ווסגייט פורק לחץ בוסט קונטרול פנימי בתא נוסעים להורדה ועלייה של הגדישה. האוטו נראה מכוער יחסית כרגע... הפחחות ממש טובה,צבע לבן רק צריך לעשות פחחות לטמבונים. השבוע יש לי חופש אני מסיים את הפרוייקט ואז תמונות! חוטי סיליקון בצבע צהוב שתואמים לחוטי הצתה,לפילטר,לנשם ולמוט מייצב. הגה חדש שאחי קנה לי. האוטו נוסע כמו שד... רק עכשיו צריך לעשות אותו יפה. האוטו נבנה על ידי אחי... נעזר קצת באלי עזרא(מקס פאוור). האוטו עומד על איזה 300 כ"ס פחות או יותר לפי הערכה של אלי... בקרוב נבדוק בידיוק... אחי כבר רוצה להתקדם אך יש כמה דברים שמקשים כמו ההנעה הקדמית... סוף שבוע אם נסיים תמונות של המנוע=] הנה תמונה של האחורה של האוטו+ההגה שיורכב השבוע,למעלה יש תמונה של הנגאנטים שכבר על האוטו... http://img220.imageshack.us/img220/4962/img5097sz7.jpg http://img368.imageshack.us/img368/3349/img5093vz9.jpg מבטיח השבוע לעדכן עם תמונות וסירטון של האוטו גודש=]
__________________
VR6 Driver ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]() קטלנית אחי! שיהיה בצלחה ותעדכן בתמונות חחח
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
חבר פעיל
|
![]() אחחח כל ילדי העשירים האלה.. =]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
חבר פעיל
|
![]() ילדי עשירים לא נוסעים בעונדות.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
חבר פעיל
|
![]() ציטוט:
תאמין לי שאם הייתי כל כך עשיר הייתי קונה משהו מהיר מהחברה כמו STI.. המחירון של האוטו הזה בערך 20... כל הדברים ששמתי עליו הבאתי בהנחה ענקית בגלל המוסך של אבא והסדנא של אחי... תאמין לי שתענוג לנהוג על אוטו ששווה איזה 50 עם השיפורים ולתת לאימפרזה של 300 אלף... וזה גם הנאה הפרוייקט הזה...
__________________
VR6 Driver ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
חבר פעיל
|
![]() אני מקווה שהיא קופה?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
מנהל ראשי
|
![]() אוטו חזק! היו 2 הונדות טורבו שלקחתי,מזמן.. אבל רובן ממש חזקות. איפה האוטו נבנה איזה סדנא? אני עשיתי את השיפורים המינימלים שיש לי אצל אלי בונבוניירה אתה בטח מכיר אותו, הוא הרי בנה את ההונדות הכי חזקות בארץ. אני בטוח שאתה מכיר את הCIVIC שהיתה לו...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
חבר פעיל
|
![]() ציטוט:
את אלי הכרתי דרך אחי לאחי היתה אימפרזה GT לבנה ששופרה אצלו.. ומי לא מכיר תהונדה האגדית שלו?=] גם הS2000 שלו רוצחת... הוא מייעץ לאחי מה לשים על האוטו אחי מביא חלקים ושם הוא עזר לנו לא קצת... לחצתי ממש אחרי שהוצאתי תאוטו מהמוסך עם אימפרזה STI 2003 נתתי לה הרבה... מעניין מה יהיה עם חדשה... בקרוב סרטונים =] מה יש לך עלה אימפרזה?
__________________
VR6 Driver ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
מנהל ראשי
|
![]() ציטוט:
אין לי הרבה שיפורים, צנרת 3 אינץ מהטורבו,מחשב גדישה של GREDDY אנלוגי, שעון גדישה ,שעון EGT, ומשאבת דלק 8 באר WALLBRO. אני גודש עד 1.3 לא מעלה מעבר לזה. אני על הטורבו המקורי והמנוע מקורי לגמרי בלי שום חיזוקים. דרך אגב האוטו אמין בטירוף! 108 אלף קילומטר ושום תקלה עד היום(חוץ מבלאי רגיל של ברקס/צמיג/קלאץ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
חבר פעיל
|
![]() ציטוט:
אני לא מחפש לעשות רייסים... זה אוטו להנאה אישית שלי... לפעמים סותם לילדים תפה שמתלהבים אבל לא ממחפש יותר מזה... אני נהנה להשקיע... ונשמע שיש לך אחלה אוטו=] אני חולה אימפרזה... לצערי שהיתה לאחי לא נהגתי עליה הרבה כי לא היה לי רישיון...
__________________
VR6 Driver ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
מנהל ראשי
|
![]() הזכיר לי שחבר שלי התקשר אלי לפני שבועיים "בוא תראה את האוטו החדש שקניתי"
HONDA S2000 ![]() ![]() ![]() BITCH! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
מנהל ראשי
|
![]() תשמע BEN הבעיה במכוניות הנעה קדמית שהן פשוט לא מתאימות להעביר הרבה כוח לכביש. זה די מבאס שאתה יכול להתחיל ללחוץ פול גז רק מהילוך 3. יש אפילו מכוניות שבשלישי שאתה נותן גז הכוח לא עובר טוב מרוב שהמנוע חזק.
התקווה היחידה שלך זה עם צמיגים חלקים לגמרי.. וזה גם לא יתן לך ממש לפתוח או להתחיל מראשון. אם תעשה רייס רבע מייל כמו שעושים בחול, זאת אומרת 0-400 מטר, אימפרזה לא משופרת תקח אותך. בגלגול זה כבר משהו אחר כמו שאתה אומר,אם אתה עם טורבו T3-T4 זה הרבה יותר גדול מהטורבו שיש לי באימפרזה וההונדה גם יותר קלה. אני כבר מעל לשנתיים לא עושה רייסים או הולך למפגשים, פעם ב... אני קצת לוחץ לא יותר מזה.. זה האוטו דרך אגב: ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
חבר פעיל
|
![]() ציטוט:
בע"ה כמה שנים ואני אתקשר אליך להראות לך תS2000 שתהיה לי חחח=]
__________________
VR6 Driver ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
חבר פעיל
|
![]() רואים ש:
א. או שאתה גר במושב ב. או שיש לך דודים קרובים שאתה אצלם הרבה שהם גרים במושב ג. או שאתה עשיר =]
__________________
. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
חבר פעיל
|
![]() ציטוט:
אני גם לא איזה מתלהב והולך למפגשים... אני נהנה מהאדרנלין לא מלשחק עם נהגים שאני לא מכיר על הכביש... ולעשות את כל השטויות... בירושלים מת לנו לא מזמן מישהו ברייסים... אני נהנה מהכוח לכן לא מעניין אותי ההנעה... תן לי לתת בשלישי פול גז ולגדוש... וזהו אני לא מחפש מהירות גבוה... אני נהנה מהכוח והאדרנלין
__________________
VR6 Driver ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
חבר פעיל
|
![]() הבקליות הקדמיות הורדות אששש עומרי
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
מנהל ראשי
|
![]() הורדות? מה זאת אומרת?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
חבר פעיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 3,806
כללי:: שיווה האל של המוות
גיל:: 20
עוסק ב:: הנדסאי
|
![]() הלוואיי עליי אוטו כזה.
שים לו בקליות שקופות אבל, אין לך מושג איך הדבר הטיפשי הזה עושה את האוטו יפהפה |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
חבר פעיל
|
![]() חח *הורסות, סליחה.
תחליף לשקופות.. מאחורה וקדימה.. יותר יפה לא? אבל בכללי האוטו ניראה בן זונה |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
מנהל ראשי
|
![]() זה פנסים שונים לגמרי, זה 3 פנסים ויחידת תאורה אחרת.
האוטו מקורי בא ככה. זה דגם Prodrive קונים אותו עם כל התוספות האלה שאתם רואים, לא הוספתי כלום. |
![]() |
![]() |