צפיה בהודעה בודדת
ישן 16-07-08, 14:43   #8
shai224
IsraelBody VIP - חבר יהלום
 
הסמל האישי שלshai224
 
תאריך הצטרפות: Feb 2006
הודעות: 622
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי yuval2 צפה בהודעה
moshebe, קודם כל תודה, זהו?, בכללי זה דרך טוב להוריד את הבטן ולפתח ריבועים?

שי, תודה גם לך, אממ אני עכשיו התחלתי, אני ירוץ במשך 30 דקות, 4 פעמים בשבוע, זה בסדר?
יותר לא נראה לי שאני יוכל...
ומה זה שורף שומן? O:
לעשות בטן אחרי הריצה?, אי אפשר נגיד, לפני?, כאילו לא לפני שאני יוצא לרוץ, איזה שעתיים לפני...
ועוד שאלה, יש תזונה מיוחדת? כי אני די בבלבלות, מהתפריט הדיאטתי שבו ירדתי במשקל ובין מה שאכלתי לפני, מה שאכלתי לפני זה שטויות שהשמינו אותי ומה שאכלתי אחר כך זה דברי םבריאים שלא הספיקו..
אז מה לאכול?
חבר צהריים טובים שוב , אל תתייחס להודעות שוליות של גולשים פה כי תמיד יהיו ביקורות בונות וביקורות הורסות , בכל מקרה לשאלתך , אתה יכול להכנס פה למאמרים על שורפי שומן שנמצאים באתר אם אני לא טועה צריך להיות איזה מאמר בנוגע לשורפי שומן , בגדול אני יכול להגיד לך שזה נותן לך מרץ ואת ה"פוש" של אימון האירובי , אתה תרגיש יותר כוח ופחות תשישות , כמובן שבנוסף זה מאיץ את תהליך שריפת השומנים בגוף ואת השאר אני משאיר לך לקריאה.
בכל מקרה אני אישית הייתי מעלה בקצת את זמן הריצה ל 40 דק' ושוב מדגיש בקצב של 8-9 קמ"ש ולא יותר כי אתה רוצה לעבוד על עניין של שריפת שומן ולא התמקדות על סיבולת לב-ריאה , ואני אישית לא אוכל בטווח זמן של 3 שעות עד לפעילות האירובית וזה כבר דגש אישי שלי כי ככה הורגלתי ע"מ שבאמת הגוף יעבוד נטו על מאגרי השומן ולא על פחמימות שנאגרו לפני .
רצויי לבצע את אימון הבטן לאחר אימון הריצה או כל פעילות אירובית אחרת שתבצע חבר , יהיו כאלו שיגידו אולי שלא אבל לרוב רובם עושים זאת לאחר הפעילות האירובית .
בכל מקרה של עוד שאלות חבר תרגיש חופשי.
מקווה שעזרתי.
__________________

shai224 מנותק   הגב עם ציטוט