צפיה בהודעה בודדת
ישן 31-07-07, 00:33   #1
הזברה
IsraelBody VIP - חבר יהלום
 
תאריך הצטרפות: Nov 2006
הודעות: 648
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי hell
לא ישנה בכלל!
במצב של תנועה קוית, משמע לחיצת חזה וכו', אין משמעות לאורך הזרוע, מומנט במילים פשוטות.
אם היית משווה 100 קילו בt-bar עם הרבה משקולות לעומת משקולת אחת שתהיה קרובה יותר לנקודת האחיזה שלך, אזי, היתה השפעה על המשקל הסופי שאתה מרים.
אתה צודק. הבעיה שאנחנו לא תמיד מרימים את המוט ישר,ברגע שהידיים זזו או איבדו שיווי משקל, יהיה הבדל. תחשוב על אקרובט שהולך על חבל ,הוא משתמש במוט ארוך הרבה יותר מהידיים שלו, כי הוא יציב יותר (בגלל המומנט הגדול יותר שצריך להפעיל כדי שיזוז), אבל ברגע שהמוט סטה יותר מידי אין לו סיכוי לעצור את ההתנדנדות שלו ואם הוא לא יזרוק את המוט, הוא יפול . כך גם עם מוט בלחיצת חזה, אם תפזר יותר את המשקל , כדאי מאוד שהידיים שלך יעלו ביחד, אם יהיה בינהן הפרש, אז זה יקשה עוד יותר על שיווי המשקל בתנועה, אם לא ,תהנה מתנועה יציבה יותר.
זאת אגב דרך עקיפה, לבדוק אם אתה עולה מאוזן עם הידיים(כתשובה לזה שהיה לו יותר קשה עם יותר משקולות, יכול להיות שאתה לא עולה מאוזן).

אם המשקולות בבנץ מונחות לא מאוזן (לדוגמא 2 של עשר בצד אחד ו1 של עשרים בצד שני), אז יש הבדל במומנט ,שאפשר ממש להרגיש ולכן צריך להמנע ממצב כזה. בבנץ התנועה קווית רק בגלל שהמומנט בשני הצדדים שווה, במקרה שזה לא כך ,אז המוט ירצה להסתובב והשריר יעבוד קשה יותר בצד עם יותר המשקולות, כדי למנוע זאת.

אגב ,בקשר לשאלה עם הנוצות והברזל, תלוי מאיפה ואיך מרימים את הארגז. שימו אותם על מודד משקל ,כמו אלה שאתם עומדים עליהם והתוצאה תיהיה זהה. תחזיקו את הארגזים מהקצה עם הידיים, והנוצות יהייו כבדות יותר.
הזברה מנותק   הגב עם ציטוט